
参加者の皆さんにとって、イベントやカンファレンスに参加するだけでは得られるものが少ないとは思いませんか?登壇者のアイデアにインスパイアされたところで、実際にアクションを起こす為には、仲間やサポートが必要です。
実は主催者、支援者にとっても、1回集まって議論するだけでは、開催するメリットが分かり辛い現状があります。せっかく興味を持ってディスカッションを聞いてくれた参加者にリーチアウト出来ることが求められています。
そんな双方の問題を解決する為、イベント前後で交流、意見交換できるプラットフォームをオンライン上に設定しました。この場を活用して、ジェンダー格差問題を解決したり、更なる議論を広げていってください。
Women's Leadership Summitコミュニティへようこそ!
English follows:
Welcome to the Forum. Use your forum as a discussion board to talk about topics linked to your website. Here are some tips for how to get started.
Write a Welcome Post
Greet visitors to your forum with a warm welcome message. Tell people what your forum is about and what to expect. You can also share this post on your social media sites to get things going and attract your first members.
Add Categories
Categories let users easily navigate your forum and find the topics they are looking for. Add your own categories to suit your site or business.
Customize Anything
Get your forum looking just the way you want. Open your forum settings to choose from different layouts, edit your text and more.
Enjoy using your forum!